27 Haziran 2011 Pazartesi

KARPUZ KESTİK

Arılarımı Dedek köyü ziyaret mevkiine çıkardım.Çay mevkiinde kalan arılarım.Çerçevelerin bir çoğuna petek takmadığımdan,çay mevkiindeki arılarımın son durumu.


Çevre temizliği için arılığa oglum Ziya ile gittik.Çevre temizliğinden sonra Karpuz kestik.Sezon devam edermi bilmem ama arılarım görevini yaptı.Üçyıl öncesine kadar,Karniyol arı,İnvert şurup,Tel taban,Asitler konusunda bilğimiz yoktu.Kovan yönetimi nedir,çat pat birşeyler biliyorduk.Başarısızlığımda kimseyi suçlama gibi sonu olmayan yola girmem.Sonuç da uygulamayı yapan benim.Bloglarda yazılanların uygulanabilir olup olmadığını çok düşündüm.Paylaşımlardan pay çıkardım.Mehmet bey,Ali bey,Muhteşem abi,Ali abi,Şenol arkadaşım,Saim abi ve Yusuf beyden ve diğer arkadaşlardanda çok şey öğrendim.


Karpuz da kestik.


Y.Ziya karpuzdan payını aldı.Hergün ne zaman larva transferi yapacağım diyor.