21 Haziran 2011 Salı

ARI SADECE BAL YAPMAZ DOSTLUKLARA DA VESİLE OLUR

İstanbul a yeğenimin düğünü için geleceğimi ,msn de değerli arıcı dostlarıma söylemiştim.Çarşamba günü Muhteşem abi aradı,buluştuk, adres belli Hışır da Ali beyle buluştuk.

Ali beyin arılığına gittik.Meşhur damacana karakovanı inceleme fırsatını buldum. İnvertle bu kovanı da Ali bey söndürememiş.



Sıcakdan bunaldım,refleks dışı hareketle damacanadan su içeyim dedim.Şansıma bal aktı.





Damacanadan akan baldan yüzümü yıkadım.Bizimde arılara ballılık bulaşır diye.







Fotoğraf Yusuf ŞİMŞAK beyin İsaklı köyündeki evinin önü,manzara hakikaten çok güzel.Yusuf beye saglı ve sıhhatli yaşam dilerim.Yusuf beye misafirperverliğinden dolayı teşekkür ederim.








Fotoğraflar yüklenirken karışmış,Fatih beye gidecek ana arıların kanat kesme işlemi.











Perşembe günü Yusuf ŞİMŞAK beyin ofisinde arıcı dostlarla buluştuk,Yusuf bey,Muhteşem abi,Mehmet YÜKSEL bey,Ali bey,Trakyalı Şenol bey, Ali ŞEKERLİ abi,Sadri DEMİRCİOGLU agbey ,ofisde tanışıklığımızı vicahiye çevirdik.Sohbeti dürümcüye gidelim sözü ile ara verdik,dürümcüde devam etti.













Yusuf beyin arılıgına giden yol.















Yusuf ŞİMŞAK beyin arılığı,arılığın düzeni gerçekten çok güzel.Kovanlar sanki resmi geçitte.


















Yusuf beyin ana arı ürettiği ruşet kovanlar.Gelecek senenin haberlerini bu kovanda yetişen ana arılar olacak.


















Bilği alış verişi uygulamalar anlatıldı.İstanbulda Saim abinin de misafiri oldum.Kendisine tekrar teşekkürlerimi sunarım.Bana arkadaşlarımla buluşmamı saglayan ,Dr.Muhteşem TURUNÇ agbeye,Ali TÜRK beye,Yusuf ŞİMŞAK beye,Saim GÜREL beye,Mehmet YÜKSEL beye,Sadri DEMİRCİOGLU agbeye,Ali ŞEKERLİ agbeye ve Şenol kardeşime teşekkür ederim.Bilğilerinden ve paylaşımlarından çok yararlandım,bende bu konuda hakları vardır.Gönül isterdiki yurt dışında arıcılık yapan arıcılarda paylaşımlarını paylaşalardı, Mehmet bey gibi.Keşke yerim yakın olsa Mehmet bey gibi ustaya çırak olsam.Dostlara selam olsun saglıcakla kalın.





















Bogazdan görünüm.