22 Mayıs 2011 Pazar

SON YILLARIN EN İYİ SEZONU

Bu sezon kuluçkalıkda ve iki küçük çerçeve ve büyük çerçeveyi kuluçkalıkda kullanma imkanına sahip oldum.37 küçük ballık çerçevesinin üçte birine mumlu ve mumsuz kovanlarımda arının hizmetine sundum.Küçük çerçeve ve Muhteşem abinin hediye yolladığı plastik büyük çerçeve.

Kovanlarımın bir bölümünün ölçüsü 51.43.22 .Bu kovanlarıma ait bir çerçeve.Bu çerçeveleri ana kovanlarımda da kullanıyorum.



Bu kovanımın çerçevelerini ilk resimde sunmuştum.





Ali Türk beyin hediye yolladığı transfer larvalarla birlikte hediye gelen ana arı .Bu sene 2 defa 2 şer çerçeve arı böldüm,bugün itabariyle küçük kaç attım.Bakalım ne kadar bal yapacak.Tek kötü huyu var,biraz utangaç ana arı,çerçevelerin arasında saklanıyor.








Kardeşim Mithat ın kullandığı karakovan çerçevesi.








Kaç gündür bir arıyı anasız bırakmıştım,larva transferi yapayım bugüne nasip oldu,11 taneden kaç tane tutacak ,paylaşacagız.












Aarılığımızın karşısı,Kalemis mezrasının yan kısmı.












Arılıgımızın alt tarafı.