28 Nisan 2011 Perşembe

ARILARIMIN SON DURUMU

Kovanlarımın bir kısmını polen tuzaklı kovanlarakovanlara aktardım.Çerçevelerde polen blokesi olursa ,polen almaya çalışacağım.

F1 Karniyol arının bu sene kabarttığı çerçeve.



Tel taban altlıklara yeni kovan kapağı yaptırdım.Karar sizlerin geçerliliği olurmu,zaman herşeyin ilacı.Orjinalini yaptırmak isterdim ama malzeme ve usta meselesi.





Bu sene 13cm yüksekliğindeki ballıkları kovana ballık olarak vereceğim.Bu ballığın bana bazı avantajları olacak,kuluçkalıkları 2 küçük ballıklardan oluşturduğum kuluçkalıklara arıyı aktardım.Küçük çerçeveleri burda kabarttırıp ,kapalı göz yavruyu ballıkğa alacağım.







Elmalarda çiçek açtı.Kayısı hariç tüm meyvalar aynı dönemde çiçek açtı.Tercih arının.









Bahçenin girişi,elma ,kiraz ve vişne çiçekleri aynı döneme rasladı.